الأحد، 12 أغسطس 2012

Ahmed Salem‏ (من أصدقاء Mohamed Eid‏)‏ علق أيضا على الحالة‏ Mohamed Eid‏

facebook
مرحباً عبدالله،
Ahmed Salem‏ (من أصدقاء Mohamed Eid‏)‏ علق أيضا على الحالة‏ Mohamed Eid‏.
كتب Ahmed‏ "يا محمد يا حبيبي عليه الحرام من ديني انا مش زفت إخوان انا واخوك تامر وغيرنا وسيادتك لو مكنتش سافرت وفضلت هنا فالازمه اللي احنا فيها بسبب الكلب مبارك وأبناؤه وأعوانه كنت هتبقي زينا في حزب اللي مش فاهمين حاجه وانا سعيد بوجودي بهذا الحزب بس يا ريت نصبر بأه ومنعملش زي جحا وحماره وابنه لأننا كده هنرمي الحمار فالترعه وبرضو مش هيعجب ... طب مانصبر ونتفرج شويه ونسيب الراجل يحاول يا اخي نعطي للراجل الوحش اللي بيصلي الفجر حاضر ده فرصه فرصه فرصه ولا يعني لأما 30 سنه فرصه او 30 يوم والله حتي مكملوش دا كل يوم وكل قرار نقد وشتيمه نقد وشتيمهه ولو اتكلمت تبقي إخوان يأما انته نسيت الكيس البلاستيك يا سلمنتي وش قدام الناس .... يا محمد سيدنا محمد او ربنا قال الله اعلم .. اذا رأيتم الرجل يتخطي المساجد فاشهدوا له بالإيمان وأظن الراجل لو مبيمثلش ودي ربنا يعلمها فهو عالم وليس فالدين وقيادي في حزب ناجح ولكن عليه شبهات ولكنها مش زي الخره الوطني خااااااالص طيب ايه اللي مخلينا سنيين سنانا عليه كده الرحمه يا بتاع نيويورك شويه :)"

الذهاب إلى التعليقات

قم بالرد على هذا البريد الإلكتروني للتعليق على هذه الحالة.
مشاهدة التعليق
هذه الرسالة أرسلت الى elsayad202016.elsayad@blogger.com‏. إذا كنت لا ترغب بتلقي رسائل البريد الإلكتروني هذه من فيس بوك في المستقبل، يرجى الضغط على إلغاء الاشتراك‏.
Facebook, Inc. Attention: Department 415 P.O Box 10005 Palo Alto CA 94303

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق