الاثنين، 16 أكتوبر 2017

تعرف على ما يتحدث الأشخاص عنه في مجموعتك ‏سوق الغردقة Рынок Хургады‏

  علق ‏33‏ من الأشخاص على هذه الصورة في ‏ سوق الغردقة Рынок Хургады ‏       Ana Ana ‏16 أكتوبر‏، الساعة ‏01:22 م‏   انا بشتري راجل 😁 ‎ج.م.1‎ - 10Th Of Ramadan City, Ash Sharqiyah, Egypt السلام عليكم انا بشتغل حرامي والشغل مش عيب انا محتاج عامل او عامله معايا بس بدون مرتب حسب الرزق والتساهيل المواصفات العمر ما بين 18/35 ذكى وسهل الحركه وسريع وأهم حاجه يكون صاحب مبدأ واخلاق ميشتغلش يومين ويبطل وان شاء الله انا مش هقصر معاه اللى شايف فى نفسه المواصفات دى يبعتلى السيره الذاتيه بتاعته😉😂😂     أعجبني تعليق مشاركة    
   
 
   فيسبوك
 
   
   
 
علق ‏33‏ من الأشخاص على هذه الصورة في ‏سوق الغردقة Рынок Хургады
 
   
Ana Ana
‏16 أكتوبر‏، الساعة ‏01:22 م‏
 
انا بشتري راجل 😁
‎ج.م.1‎ - 10Th Of Ramadan City, Ash Sharqiyah, Egypt

السلام عليكم
انا بشتغل حرامي والشغل مش عيب انا محتاج عامل او عامله معايا بس بدون مرتب حسب الرزق والتساهيل المواصفات العمر ما بين 18/35 ذكى وسهل الحركه وسريع وأهم حاجه يكون صاحب مبدأ واخلاق ميشتغلش يومين ويبطل
وان شاء الله انا مش هقصر معاه اللى شايف فى نفسه المواصفات دى يبعتلى السيره الذاتيه بتاعته😉😂😂
 
 
أعجبني
تعليق
مشاركة
 
 
   
   
 
زُر المجموعة
   
تعديل إعدادات البريد الإلكتروني
 
   
   
 
تم إرسال هذه الرسالة إلى ‏‎elsayad202016.elsayad@blogger.com‎‏. إذا كنت لا ترغب في تلقي رسائل البريد الإلكتروني هذه من فيسبوك في المستقبل، يرجى النقر على ‏إلغاء الاشتراك‏.
Facebook, Inc., Attention: Community Support, 1 Hacker Way, Menlo Park, CA 94025
   
 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق